Lördag 18.00

Jag vet att ni har saknat mig efter mina tre inlägg igår.
Men jag har varit hos kusinerna hela dagen.
Så vi åkte tio i nio härifrån och kom  hem för en halvtimme sen.
Men jaja.
Vi hade sjukt roligt i alla fall, det är det enda som räknas.
Langar en bild på vad jag köpte/fick idag:

Tröjan: "Klamydia ökar, använd kondom" fick jag av min faster. Den kommer att bäras med stolthet.
Kalender: Från Södra. Det var den jag var med och tävlade om att få vara med i. Men jag vann inte. Blev inte ens omnämnd i den.
Tuggummi: Vanliga V6
Shampoo/balsam: Syoss. Var i akutbehov av shampoo för färgat hår eftersom min hårfärg försvinner för fort annars. Jag har aldrig testat denna serien eller märket så jag tänkte att det var dags.
Funkar den, någon som vet?
Saken mellan shampoot och tuggummipåsen: En kinderägg leksak.

Just nu sitter jag och läser om hår. Haha.
"Håret består av ca 80% protein, 10-15% vatten, 5-10% pigment, mineraler och fett."
Bra, för jag har alltid undrat och det har aldrig stått i någon läkarbok.
Jaja.
Jag funderar på om jag inte ska ta in Bacardi ganska snart och sen duscha. Med mitt nya shampoo.
Men jag vet inte än.

Jag skulle egentligen till Mimmi idag men efter som jag har en irriterande huvudvärk och är allmänt trött så beslutade vi att vi tar det på jullovet i stället.
Kommer bli awesome.
Men just nu längtar jag till lördag, nästa vecka.
DBA in my heart.

Nepp, nu ska jag filura vidare på Baccus frågan och sen får vi se vad som händer.

Puss å kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0