I wanna be on my own.

Jag gör allting halvt färdigt hela tiden.
Det är ganska jobbigt i längden.
Ni som läser min blogg regelbundet, visst har jag tjatat om att jag ska städa mitt rum nu väldigt länge?
Flera veckor om man läser inläggen baklänges.
Och nej, nu kommer jag inte skriva att jag har gjort det, för då ljuger jag.
Men jag har varit hos farmor och fått de två sista julklapparna, ätit julmat och varit social med kusinerna.

När jag nu får målat om mitt rum, målat vissa hyllor och sånt, då ska jag hänga upp mina nya rådjurshorn jag fick av farmor idag.
Sen kommer mitt rum vara ett komplett skräckrum.
Renhorn på väggarna, rådjurshorn, bilder på vargar... osv.
Fast jag trivs i mitt rum, det är jag.

Kommer inte avsölja färgen mina väggar ska ha sen, jag tror jag har bestämt mig nu.
Får se när det blir målat, jag skulle tro sen till sommaren när man kan ha fönstret öppet så det torkar lite fortare och alla inte blir helt flummiga av lukten.


Kul att NetonNet har höjt priset på mobilen jag tänker köpa. Wippe.

Nu ska jag försöka få gjort någon slags städning på mitt rum innan jag fastnar vid House igen.

Baby, good night.

Kommentarer
Postat av: jennffaaa

shit, vilken fin bild ! :o

2009-12-26 @ 22:09:34
Postat av: Alexandra

FIN bild!

2009-12-30 @ 15:16:11
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0