Fredag 23.06

Är det ens tillåtet att vara glad nu förtiden?
Får man överhuvudtaget dra lite på munnen?
Nej det får man tydligen inte längre.

Men nog tackar jag dig för att du finns, för att du valde helt rätt när du fick välja och alla gånger du rört vid mig.
Trots att du möjligtvis är helt omedveten om det så har du hjälpt mig ett ganska bra tag nu.
Med alla dina bus, ditt leende och din charm som sprider sig snabbt som eld genom min kropp.
Jag har tillochmed tänkt på våran framtid, hur det skulle kunna bli om det blev vi.
Det skulle kunna gå.
Du och jag, långt härifrån?
Det skulle nog göra oss båda gott.

Få komma långt härifrån, gå på gymnasiet, ha en lägenhet tillsammans, jobba efter skolan...mysa och ha det gott...


Fan va jag drömmer.

Kommentarer
Postat av: yasmine Lackinger

Snacka?<3

2009-12-05 @ 13:24:23
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0