Dags för förändringar.

Jag ska sluta be om allt.
Min mobil funkar. - Jag behöver ingen ny.
Mitt objektiv har funkat såhär långt. - Ett till skulle bara vara onödigt.
Flakmoped - Jo, visst skulle det vara najs, men bara en vanlig moppe duger bra!
Nymålat - vita tapeter, vad är det för fel med det?
Riva väggen mellan mitt och Eriks gamla rum för att få ett gigantiskt - Jag har klarat mig med det mista sovrummet nu länge, jag ska nog klara mig lite till, innan jag flyttar till Mora.

Pappa kom med ett förslag innan.
Eriks gamla rum:
Att vi tar bort den inbyggda garderoben och bygger in en eller två nya i väggen mellan mitt och det rummet.
Rummet blir inte mindre, väggen blir bara tjockare. (försök inte ens förstå den matten)
Och sen målar vi om rummet och jag får göra vad jag vill med det sen.

Eriks gamla rum är alltså något större än mig som jag har just nu.
Bara för att min garderob är ungefär tre meter lång.
Den gamla som står på Eriks gamla rum just nu är unefär en halvmeter lång.
(med lång menar jag bred)

Nej nu får jag se om jag får städat lite innan..., nej jag har inte fått gjort det än, jag ska hämta Baccus.
Jag lyssnar på min spotify lista. Lyssna gärna, kanske inte världens bästa men det är vad jag har kommit upp i den senaste tiden.


Kanske drar jag och Mari till Varberg i morgon och softar.
Får se.

In dein arsch bin Ich winken.

Kommentarer
Postat av: sandra

självklart får man med gitarrhållaren :P gitarr, förstärkare, axelband, bok och två plektrum

2009-12-27 @ 21:52:57
URL: http://sandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0