Bowling

Vid ett åker jag, mor, Ammepamme, Karin, Vera och Ingela på bowling.
Det är en födelsedagspresent till Ammepamme, fast den är bara två månader försenad.

Det är absolut inte första gången jag bowlar.
Jag har bowlat minst en gång om året sen jag var mycket liten.
Det är ingen tradition eller något sånt utan det är bara skit kul och folk verkar vilja ha med mig på bowling.

Nu sitter jag och lyssnar på Green Day, don't ask me why.
Ska nog sitta lite med gitarren lite innan det blir lite frukost och dusch.

Och nej, smärtan i benen har inte försvunnit, det har satt sig i höger knät i stället.

Mamma och pappa verkar inte se något fel i att köpa en elgitarr till mig.
Det är bara att den är så långt bort... Kalmar!

Jaja, vi får se, as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0