2009 - året som gick...

Hur fan ska man beskriva 2009?
Förändringarnas år?

För det inträffade en hel del förändringar måste jag påstå.
För mig mognade jag en hel del, tror jag.
Mycket fotografiska och musikaliska upptäckter.
Även mycket hårfrisyrs byten.
Byten av kameror och mobilen har också inträffat en del.
Just nu sitter jag här och kollar genom min Bilddagbok för att se vad jag egentligen gjorde hela året.

Tex skrev jag detta den 26 Januari 2009:
"Fan va tiden går fort. Känns som jag har missat hela november och december.

Snart hela Januari med.

Jag börjar ju bli gammal. En vecka till och jag har ryckor så det skricker om det.

Vet du vad jag har tänkt på?

Nej såklart vet du inte det."

 

Jag lade i genomsnitt upp fem bilder per dag, tala om att jag inte hade något liv.

Fem bilder med text där det inte stod något viktigt alls.

I början på året gick jag på innebandy.

Det var jätte kul.

Men som sagt vet ni nog varför jag slutade, annars fråga.

 

Jag paddlade!

Och fan va jag paddlade! Hela tiden förhelvete.

Ja minnen i mitt hjärta.

Jag läste för prästen med och åt mängder med chokladglass!

Den vanan har jag blivit av med men nu börjar jag fastna för coca-cola igen.

Den 14 februrari började jag med kortbyxor. Alla påstår att det är tidigt, jag säger inte emot.


Hittade en liten text på den 18 februrari som det stog såhär:

"Den får aldrig några vänner den som är rädd för att skaffa sig ovänner."

 

Men du, jag lägger in lite bilder från 2009 och sen  får det vara nog:

Mössan är älskad och saknad.

Ögonen!

Suzanna! Blått hår!

Klipper av det, det växer ut och blonderas.

Klipper av, låter det växa innan frisyren justerars och färgar det lila.

 

Har många många fler bilder.

Men nu får det räcka.

Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0