Torsdagen den 20 Augusti 2009

Idag var det skola igen med musik som första lektion. Well...jag vann ju tävlingen så jag ska inte klaga. Gristian suger, gillar inte honom, slavdrivar'n och C-a. Jag har faktiskt inte kommit på något ökennamn till C-a. Synd det. Idag har det varit fint väder och sådant, men jag badade inte, jag skickade Cissi till att göra det med Becka i stället, jag ville inte (sorry Becka). Åkte med Henke till Gekås i stället. Henke har nog det sämsta tålamodet när det gäller att handla. Han köpte nästan en hel ny graderob på tio minuter och sa: "Nej, nu åker vi hem!". Jaja, jag älskar min bror Henkisch i vilket fall. Erik kom fresten hem idag. Han har ingen lektion i morgon så han kom hem idag i stället. Trist, på det sättet längtar jag till måndag, men jag får väl helt enkelt inte vara hemma i helgen. Tänkte att jag skulle jävlas med honom och väcka honom klockan sex i morgon trots att han har sovmorgon. HEHE. Nej nu ska jag gå ut och ge Molle mat innan det blir mörkt. Ha det bra! Men jag ville bara tipsa om denna låten med (höll på att glömma det):

Kommentarer
Postat av: Zanna

vilken sugig låt xD

2009-08-20 @ 20:46:28
Postat av: Anonym

Kristian är grym ju...? Han har ett speciellt sätt att lära ut. Fast i och för sig, han favoriserar mig och Emmelie som fan så det kan vara därför jag gillar honom.

2009-08-21 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0