The days who past...

SKrea
Kolla hur söta vi är.
Så tänkte jag inleda inlägget, ser man på! Det gjorde jag med!

Jo bilden är tagen i skrea och sen dess har jag väl inte lagt upp något.... I think.

Idag har jag spelat the sims 2, sorterat tvätt, sorterat min garderob (ja i alla fall kläderna), Ätit popcorn och varit hos Marita.
Jag får börja från början.
I går måste det ha varit så badade jag med Mimmi, i 19 grader varmt vatten, i molnigt och regnigt väder.
Och efter vi hade torkat oss och klätt på oss så hände detta:
såklart
Sol.
Så klart.
Men Mimmi var lika söt för det:
min mimmi
Mimmi, min Mimmi.

Well.
Sen igår med tror jag så fick jag ett paket, från TLklubben.
Hur mesigt som helst men jag gillar det.
Det innehöll: Tejphållare, pennfack, serietidning, någon häftgrej, klubbtidning och:
TL
Jag har läst om Venus Spring förrut i de två första böckerna, även Magenta.
Dom är faktiskt ganska bra, men just nu har jag inte lust att läsa dem.
Well.
Jag har passat Maritas katter, Ebba och Kajsa, nästan hela veckan så checka bilderna:
KAJSA
Kors, där kom jag med på ett litet hörn.
KN
KAJSA! <3

Jag fick ingen bild på Ebba, hon var för det mesta ute.
Kajsa föddes här på gården, det är alltså våran katts syster.
Coolt.
Och bara för att jag var en så underbar kattskötare så fick jag detta:
m
Najs! :D TACK MARITA!


Ja det var dagens inlägg.
I morgon blir det Sjönevads marknad, dock ska jag sälja lotter på lördag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

treeeevligt!

glöm inte att skriva ner det viktiga!

2009-08-13 @ 23:13:54

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0