Söndag.

Har suttit och kollat på olika bloggor nu och jag fattar absolut ingenting.
Hur kan man bli sån? Jag citerar: "Detta är mitt första videoblogginlägg men ljudet blev bara bajs så jag spelade över det med lite musik..."
Varför lägga in den överhuvudtaget då?
Bara för att läsarna ska sitta och titta på när du rör på munnen?

Jag ska börja blogga mer, jag ska ta över bloggningen så att blondinbloggarna inte finns på topp 1 längre, jag vet, mycket jobb för att komma dit men jag ska nog klara det ska du se.
Jag förstår inte hur tjejer kan fylla sina läppar och bröst med silikon, slua jobba och försöka leva på bloggen, omöjligt, fullständigt omöjligt.
Sen när dom blir äldre (jag tänker ofta så) så kanske dom inte är lika stolta över de ryggproblem silikonen har följt med sig. Dom kanske inte vill bli igenkända som "det där var en gång blondinBella".
Jag tror inte att någon vill ha den framtiden men enligt vad jag har förståt så tänker ingen så långt längre, alla tänker på nuet, nuet och åter nuet.
Är det så himla smart egentligen?
Dom tror att alla som läser deras bloggar beundrar dom, fast den största delen sitter och skrattar åt dom.

Jag hittade precis en tjej som har ungefär samma åsikter som jag:
http://onakardiia.devote.se/blogs/1815705/dagens-.htm

Tycker bara att hon har så jävla rätt.

Så nu ska jag äga hela blogg.se's hemsida bara för det.
Bara för att jävlas med dessa små wannabe's.

Det här är en klockren wannabe: http://falkiz.blogg.se/index.html
Usch och usch igen, dock har hon en spärr att hon kollar alla kommentarer innan dom publiceras, det är nog därför hon inte har så många kommentarer.
Jag ska i alla fall skriva lite om mig själv nu, var det tänkt.

Frida Berglund:
Jag är ingen storstadsfjolla, jag bor i en liten by på knappt 200 personer.
Jag gillar att shoppa, dock inte kläder.
Jag är inte särskillt omtyckt av fjortisar och sådant, så jag har därför inte hela skolan som kompisar somfjortisarna har.
Jag står alltid för vad jag tycker och kan ta kritik.
Jag lyssnar på rock som Dead By April, Nickelback och Papa Roach.
Jag fotograferar gärna och är katt/hund/häst ägare.
Jag har två bröder och två föräldrar.
Jag älskar att "festa" och umgås med kompisar med flera.
Jag skjuter luftgevär och går på innebandy på vintern och på sommar softar jag och paddlar kajak.
Min nuvarande hårfärg är blond tills vidare.
Smink är något jag inte innehaver eftersom jag inte inser meningen med det.

Det var jag, kort och gott.

Nej nu får jag gå upp ur min säng och klä på mig, trots att klockan snart slår halv 12.

Kommentera och sprid.

Kommentarer
Postat av: Zanna

2009-08-30 @ 13:21:56
Postat av: Jenny

Svar: Hahaha kul att du gillade de ;)

Tack så mkt för länkningen!

2009-08-30 @ 19:46:09
URL: http://onakardiia.devote.se
Postat av: JONNA

en fråga: vad fan var det där?



varför jag vill godkänna mina kommentarer: det är för att gör reklam om sina bloggar, om gratissidor osv osv. du skriver även att det nog är därför jag inte har så många kommentarer, jag godkänner ALLA kommentarer sålänge det inte är folk som vill göra reklam. alla och då menar jag alla!



sen säger du att jag är en "wannabe", tror du att jag tror att jag är blondinbella? dummaste jag hört isåfall.



läste texten om dig också, du gillar att shoppa, men inte kläder: jag gillar också att shoppa saker som inte är kläder eller skor. dock kanske inte det framgår i min blogg, vad vet jag?

du lyssnar på papa roach: jag med.

du bor i en liten by: jag med (dock med fler invånare, men alla känner alla).

du har två bröder + två föräldrar: jag har varken bröder, systrar eller pappa.

du spelar innebandy: det gjorde jag med, tills jag fick knäproblem.



vad är det egentligen du stör dig på? att jag godkänner mina kommentarer.. jag hajar inte :D

2009-09-03 @ 10:31:17
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0