Sitter här med en näsduk i hand.

Snuvig ena stunden, täppt andra.
Ingen skola för mig i morgon skulle jag tro, det trista är att mamma inte kommer vara hemma och ta hand om sitt sjuka barn utan hon ska jobba övertid, då menar jag verkligen övertid!
Hon ska jobba från 6 på morgonen till 8 på kvällen, non-stop.
Så nu när man är såhär sjuk skall man alltså, gå upp i tid och ringa och sjukanmäla sig själv, sen blir det nog sova igen, sen är det dags för middag, får se vad jag kokar ihop.
Ajemen, jag får helt enkelt sova nu så jag orkar med morgon dagen.
Hoppas alla kryar, verkar nämnligen som det är många sjuka... hum.
I alla fall, skriver i morgon om jag har ork.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, det var väl ändå att ta i? :O

2009-08-31 @ 22:54:32
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0