Shopping i stora Falkenberg.

Jahopp, man väcks av en mor som säger att jag ska sms Marita och svara om jag ska med på shopping eller inte.
Upp, på med kläder, äta och sen bär det av i värmen.
Marita shoppade kläder med mera.
Själv kom man hem med ett fynd:
xD
Haha men lilla mig på med :)
Men det är armbandet du ska kolla på.
Alltså kan jag gå med på en shoppingrunda i flera timmar med en ganska bra budget och bara köpa ett armband för 50 kr.
Bra :)

En annan sak jag vill säga är:
Suzanna är bra. <3
Mimmi är bra.<3
Mari är bra.<3

PLUS många fler <3

Nej nu ska jag sätta mig här och fundera på en grillkväll och festen i morgon, tror inte jag ska gå men ändå.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Dampiiiz

Sjukt snyggt! =D



Yeaaah, Frida är the greeeatest! =DDDD

2009-08-06 @ 18:37:31
URL: http://dampiiiz.blogg.se/
Postat av: sandra

vilket fint armband på bilden!

2009-08-06 @ 19:35:26
URL: http://sbal.blogg.se/
Postat av: Zanna

haha (Y)

2009-08-08 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0