Fredagen den tjugoförste Augusti tvåtusennio

"Vet du hur det är att gå ut på morgonen på sensommaren?
Känna morgondaggen i näsan och fukten från luften trycka mot huden.
Höra kalvarna råma, få de första morgonstrålarna i ansiktet.
Du känner dig lätt, fräsch och pigg.
Det är så du nästan klarar av skoldagen du har framför dig.
Kan inte alla mornar vara dagg- och solfyllda?"

Idag var det första tyska lektionen.... nå vi kan väl säga att jag hatar c-a.
Har haft en fruktansvärd magvärk idag.
Jobbigt, men efter att jag och Jennifer hade hämtat en värktablett hos henne blev det bättre...
Jag ska klippa mig på måndag och funderar på färg och form...
Några tips?
Tror jag ska färga slingor ----- eller -----, eller skaffa clips.
Varför "----" undrar du? Jo, jag vill att det ska vara en överraskning vilken färg slingorna ska vara i.
Ska nog klippa lite kortare till skulle jag tro...
Jag gillar inte att ha enfärgat hår, det är tråkigt!

Nu sitter jag och kollar på "våra värsta år".
Ganska roligt.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: tootte

hhaa om du ska underhålla får du komma till fbg nån dag :P

2009-08-22 @ 10:12:45
URL: http://fififfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0