Bolt.

Nu sitter jag och kollar på Bolt.
Älskar verkligen katten.
Dom pratade om självförtroende och Bolt har en hel del av den varan kan jag ju säga.
Bolt är ett riktigt bra filmtips.
Alla såna här barnfilmer har faktiskt en mening, trots att man inte kan tro det.
Bolt
Som Bee movie, den handlar om att man inte ska utrota bi eftersom då dör världen, lite sorgligt faktiskt.

Jag ville egentiligen kolla på pirates of the caribbean men jag fick inte låna den av Erik så det fick bli denna i stället.
Sen ska jag kolla på en till, vi får se vilken det blir men jag hittar säkert någon.
Skulle egentligen städat rummet och spelat gitarr men lite mys får man ju ha, eller hur?

I morgon ska jag och mamma kanske handla på gekås, jag skulle egentligen väntat till på tisdag när jag får mina pengar men om mamma nu vill betala så är det klart att hon ska få det menar jag.
Då blir det lite kläder och annat smått och gott.
Och öronhängen och armband.
Jag har börjat gilla armband och öronhängen mer och mer känner jag.
Det gör att ämnet glider in på skolan nu...
Ja det är faktiskt helt okej, jag var i och för sig 0,5 poäng från att behöva göra om tyskan men lite tur får man ju ha?
Vi hade en matteläxa så det kommer vi inte ha denna kommande veckan.
Men engelska, tyska och no läxa ska vi nog ha skulle jag tro.

Aa just det, jag glömde skriva att jag ska köpa en urläcker skinjacka i morgon, I love it.
Lägger in en bild på den här i morgon, skulle jag tro.

Här kommer även en liten uppdatering gällande huvudvärken som jag haft i 12 dagar nu, i övermorgon har jag haft den i två veckor.
Aningen plågsamt tycker jag allt.

Nej nu får jag väl fokusera på filmen, glöm inte checka Bolt när du har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0